Kartais visiems prireikia šiek tiek pagalbos. Šiame puslapyje galite rasti atsakymą į jums rūpimą klausimą, susijusį su pirkimo, užsakymo ir pristatymo procesais. Klausimai suskirstyti kategorijomis kaip pavaizduota žemiau. Ieškodami atsakymo į tam tikrą klausimą, spustelėkite klausimo ikoną. Mes stengiamės nuolat pildyti šią skiltį pagal klientų poreikius ir užklausas, gautas telefonu ar el. paštu.
Ar FURNIFABS baldus galima pamatyti gyvai?
Šiuo metu baldais prekiaujame internetu, bei turime ekspoziciją Vilniuje įsikūrusio prekybos centro Baldų Rojus pirmajame aukšte. Informaciją ar prekę galite pamatyti šiame prekybos centre - nurodyta kiekvienos prekės puslapyje.
Ar galima FURNIFABS prekių įsigyti kitur?
FURNIFABS asortimente – tik tų gamintojų produkcija, kuriuos įmonė Lietuvoje atstovauja ekskliuzyvinės distribucijos sąlygomis. Todėl šias prekes rasite tik FURNIFABS.lt ar mūsų partnerių salonuose.
Prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos. Ką daryti?
Susisiekite su mumis telefonu: +37061144407 arba el. paštu info@furnifabs.lt ir mes atsakysime į Jums iškilusius klausimus.
Ar FURNIFABS baldų kainos skiriasi juridiniams bei fiziniams asmenims?
Ne. Kainos juridiniams ir fiziniams asmenims – vienodos.
Ar FURNIFABS prekių kainos yra nurodytos su PVM?
Taip. Visos FURNIFABS.lt kainos yra nurodytos su PVM.
Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?
FURNIFABS Jums siūlo galimybę susikurti savo unikalų baldą. Šiam tikslui Jums tereikia paspausti nuorodą “SUSIKURK SAVO UNIKALŲ BALDĄ”, kurią rasite Jums patikusios prekės puslapyje.
Ar FURNIFABS gamina baldus?
Ne. FURNIFABS tiesiogiai atstovauja Turkijos baldų gamintojus Lietuvoje.
Kaip galima apmokėti už baldus?
Už baldus galite atsiskaityti naudojantis e-bankininkystės sistema, grynais pinigais ar banko kortele baldų pristatymo metu. Daugiau informacijos apie atsiskaitymo būdus, rasite čia.
Kur FURNIFABS pristato prekes?
Prekes prsitatome visoje Lietuvos teritorijoje.
Per kiek laiko pristatysite užsakytas prekes?
Prekių aprašyme nurodomas preliminarus baldų pristatymo laikas, kuris skaičiuojamas nuo Jūsų užsakymo patvirtinimo datos.
Kiek kainuoja pristatymas?
Standartinis pristatymas – nemokamas visoje Lietuvoje. Prekes pristatysime iki Jūsų namo ar tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas. Kadangi standartinis pristatymas atliekamas vieno vairuotojo, baldų užnešimo paslauga – neįtraukta.
Ar FURNIFABS prekės turi garantiją?
Taip. Kiekviena prekė turi 24mėn. gamintojo kokybės garantiją.
Kur kreiptis, jei prekė sulūžo ar kitaip pasižeidė?
Susisiekite su mumis telefonu: +37061144407 arba atsiųskite prekės nuotrauką su matomu defektu el. paštu: garantija@furnifabs.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.
Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?
FURNIFABS įsipareigoja garantinį aptarnavimą įvykdyti per 15-45 darbo dienas.
Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?
Taip. Jei sugedusios dalies pakeisti / pataisyti – neįmanoma, prekė bus keičiama nauja.
Ką reiškia 30 dienų pinigų grąžinimo garantija?
Įsigytas FURNIFABS prekes galite grąžinti per 30 dienų ir atgauti visus sumokėtus pinigus, tačiau baldas turi būti nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Visas grąžinimo sąlygas rasite čia.
Kada pradedate vykdyti užsakymą?
Jei už užsakytas prekes atsiskaitote naudojant el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą - užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis telefonu arba el.paštu. Užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.
Ką reiškia užsakymo statusas?
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Taip. Užsakymą galite atšaukti per 24val. nuo užsakymo pateikimo.